diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Dyrt att vara vuxen

Publicerad 2016-09-30 09:24:20 i Allmänt,

Idag fick vår bil åka in på verkstan .
Bromsar kylare växellådaolja och nått mer måste lagas/bytas
Usch! Säger jag bara! Tur att jag som pensionär kärring har en man som orkar jobba och föda mig för tusan vad många tusen som kommer försvinna!

Idag har jag inga planer hur jag ska födriva tiden. Blir väl att fortsätta känna sig vuxen och tvätta och städa mm...

Att få vara vuxen är inte alltid så kul men jag är Otroligt tacksam att jag får vara det....för alternativet vore hemskt!
Jag lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela