diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vaken mittinatta

Publicerad 2016-10-30 02:13:27 i Allmänt,

Löste kvällens "glivec-intag-kramper" med att gå o lägga mig tidigt och sova bort dem.
Tråkig lördagkväll men slapp ju känna dessa hemska smärtsamma timmar på samma sätt för en kväll iallafall.

Nu till det negativa av detta.
Klockan är 02.07 och jag är klarvaken.
Så himlans tråkigt är det när det blir sådanna här nätter.
Vaken.
Jag vill inte kliva upp för att göra detta till en ful ovana så jag har nu legat och läst ett tag för att vänta in JohnBlund igen.

Äh! Spela roll...jag är ju pensionär DÅ får man sova när som helst!
Ingen som bestämmer om jag "jobbar natt" eller "jobbar dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela