diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Underbart!

Publicerad 2016-11-30 06:02:30 i Allmänt,

Jag ska bli mormor igen!

Denna buskille som sprang förbi för några månader sedan med denna tröja ska bli storebror.

Tack Tack för att jag får leva och uppleva detta!

Jag älskar verkligen att få leva.
Jag lever väl kanske inte det bästa livet
Men jag lever!


Att få skrika ut sin lycka
Få skryta om sina duktiga barn
Få vara stolt över att ha bästa äktenskapet
Att ha vänner som förgyller min tillvaro
OCH att få barnbarn!

Så i April blir jag dubbel mormor
Ännu mera kärlek kommer finnas.
Såg det nya lillknytet på ultraljuds bild igår.
Kan bara säga:
Ett sådant vackert barn 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela