diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Att vakna upp mer

Publicerad 2016-05-31 20:30:03 i

Att vakna upp ännu mer när man redan är vaken detta fick jag uppleva idag.
Fick samtal av dottern och hörde direkt att nått var allvarligt.

Liam hade ramlat på dagis och slagit sig rejält.
Jag åkte på stört i ilfart med bilen inkl. Barnbilstol.

Möte upp dem på vårdcentralen och därefter åkte vi tillsamman (med remiss)  in på Akuten. 

Hua så han såg ut i Pannan!! 
Att få uppleva de närmaste vara skadad är det värsta man kan uppleva. Sina egna skador o sjukdomar blir så obetydligt meningslösa sådana här gånger!

Liam hade ej hjärnskakning . Detta visade han stort med sin busighet på Akuten
- Så skönt att se!!

Vi åkte alla tillbaka hem till oss där folk kom strömmande in i ett virrvarr ,omlott , då och då under hela dagen.
Det är detta liv jag älskar!

Att få ha stor familj med systerdöttrar, svärson, barn, svärdotter, gudsöner, "extra moster-dotter"
Barnbarn och svärdotter mfl...

Att få alla dessa människor i mitt liv och i vårt hem .Där alla känner sig som hemma ~ är det bästa man kan uppleva.

Vi fikade ,solade, pratade, lekte , diskuterade skrattade fixade middag, åt efterätt mm...ALLT i stort gemensamt virrvarr.

Att få ha styvfar lekande jagis under bordet eller få solen på besök (denna första sommardag) är just det liv jag vill ha!

Att ha massa att göra, många att känna
 gör att jag glömmer mina smärtor och obehag.  Detta är den bästa medicinen människor kan få. Att få smärt hantering genom kärlek & solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela