diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Sommarnätter

Publicerad 2016-06-27 23:08:14 i

Som ungdom och framåt var styrdans ett av mina absoluta roligaste saker jag kunde utföra.
Jag blev skadad , sedan sjuk och sedan sjukare så denna sysselsättning  fick upphöra.
Jag sörjer det jättemycket.

För att få innehållsrikt liv fick jag tänka om och hitta andra saker att gilla och göra, ett av det bästa jag vet är ; att få bada.
Gärna varm bada .

Vi köpte en jaccuzi för att vi skulle kunna njuta ofta och när vi ville.

Nu har jag ännu mer sorg.

Jag kan inte bada 
pga. Hål och infektioner i fistlar.

Operationen som utfördes för att åtgärda detta  hjälpte ej och jag har inte kunnat bada sedan i Mars.

Om o om igen slår denna jäkla kropp ikull  mig så jag får försöka resa mig upp i sinnet.

Jag har numera börjat "rycka på axlarna" åt motgångarna i mina roliga sysselsättningar.

Det går ju förtusan  inte alls i min väg för ofta så det är liksom bara att gilla läget. 
Men jag är /blir ledsen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela