diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Magnetröntgen

Publicerad 2016-06-27 11:48:19 i

Nu har jag åkt inne i magnetröntgen apparaten i en halv timme .
Det gick fortare än jag trodde och nu är det bara att vänta in koloskopi kallelsen så jag får vetskap av vad de skall göra med mig.

1 2 3 operationer det är frågan

De tror ju att jag har Crohns men jag tror inte det
Får väl se vad undersökningarna visar.

Efter sjukhusbesöket åkte jag ned på mataffär tog en snabbfika i café då jag var hungrig  efter morgon fastan och sedan kunde jag inhandla lite.
Man ska aldrig handla hungrig....blir onödigt mycket mer man blir sugen på då.

Tog en sväng in på trädgårds butik också.
Har länge tänkt köpa äppelträd och nu ville jag prata med någon kunnig. Har själv googlat runt efter goda tåliga osura Äppel sorter.  Det är inte lätt att bestämma sig men nu tror jag att jag gjort det.
Två olik träd som kan pollonisera varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela