diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

sorglig födelsedag

Publicerad 2016-01-28 15:07:58 i

idag;  28 Januari skulle mamma fyllt 70 år.
Sorgen är stor och påtaglig.
Jag blir helt slut av att känna mig ledsen.

Mamma har inte ens varit borta ett år så att saknaden är stor är väl inte så konstigt.

Jag kommer på mig själv näst intill dagligen att jag ska ringa henne eller träffa henne.
Varje kväll har jag minnesbilder av henne som jag somnar till

Känns förjävligt!

Jag köpte idag en blomma till mitt köksbord som fick vara mitt minne av mamma.
Jag köpte även en tunika på halvarean och jag talade med mamma inombords när jag gick där bland reastånden.

Där trivdes mamma som bäst.

Där  är min mamma.Men hon syns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela