diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Respons

Publicerad 2016-12-29 10:05:57 i Allmänt,

En bra respons på pencilinet har jag fått. Det är bra med dunderkur.


Jag har fått sova relativt bra inatt och när jag vaknade hade jag ork att plocka lite i huset.
Tvätt ,strykning och röjt ut kylskåpet.
Jag plockade även ut allt som ska till sop återvinning och fixade till i två kökskåp.

Det blir stökigt när man firat helg tillsammans med hjälpsamma skäktingar.
Allt är rent men står liksom inte på  platser jag känner sakerna ska vara.
Så idag har rokad gjorts i skåp, så jag är nöjd.

Huvudet känns dubbelt så stort och det värker nått jävulskt i ansiktet men jag hatar att vara sjuk och obrukbar så jag grejar fast att jag igentligen  inte orkar.
Så är jag. Det är bara så.

Jonas har ledig dag idag. Han fixar på kontoret så ledig och ledig...kan man inte säga att han är precis. 

Det är så skönt att han är duktig på detta med "debit & kredit"
Då slipper jag bry mig.Det är jag så tacksam för!

Jag skulle vilja få lite mer energi idag så jag skulle kunna baka lite till sonen som fyller år om nån dag. Får se om orken kommer under dagen.
Jag pular ju i mig massa tabletter som sagt så jag räknar med snabb respons

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela