diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Bihåleinflammation

Publicerad 2016-12-28 12:14:55 i Allmänt,

Inatt pallade jag upp mig sittande i fotölj och försökte sova lite då och då. Så fort jag lade mig ned dunkade huvudet och kinderna så tandraden höll på att lossna.


Att gå från övervåningen ned till undre var en kraftansträngning som jag blev helt slut av. 
Klockan 8 ringde jag vårdcentral och fick en läkar tid kl. 11.

Pencilin och kortisonnäs spray i 7 dagar blev rekommendationerna.

Så nu hoppas jag att jag svarar snabbt på denna så bihåleinflammationen försvinner snabbt. Det gör förbaskat ont att t.o.m prata. 
Tur jag kan vara hemma ensam och kurera mig. Jag vill ju gärna vara piggare på lördag då det är nyårsafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela