diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Resklar

Publicerad 2016-08-21 07:41:28 i Allmänt,

Sitter i godanro i köket och läser sundsvalls tidning. Regnet öser ned utanför .

Idag åker vi! Kreta här kommer vi!

Vilket lyx det är att kunna få känna värme på semesterort och få upptäcka saker .

3dje gången jag åker till denna ö.
Jag är ju igentligen imot att semestra samma samma men just nu vill jag bara ha värme sand sol strand och lugn

Då spelar det ju ingen roll vart i världen man befinner sig. Vi skall hyra bil och utforska själva Katarina och jag. Det ska bli skoj! Men mest ska vi bara sola läsa o mysa.

Nu får gärna klockan gå lite fortare att vänta är inte min starka sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela