diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

ork int'

Publicerad 2016-04-29 20:42:17 i

Nu är det nära att jag skiter i ordern att vänta med att ta sprutan!
Höfterna smärtar någe' jäv-skt och ljumskarna blir så stela så jag går som en anka.
Mina knän låser sig .Mina fotleder låser sig.
Armbågarna låser sig och handlederna låser sig.

Jag vet ju att remuatism kan göra mig så stel och jag känner att sänka höjt sig i kroppen.

Imorgon tar jag sprutan!! Tror jag....vill ju att operation såret skall ha bästa kraft att läka och det får det ju inte av att bryta ned imunförsvaret .

Inte kul att vara "allergisk" mot sina egna blodkroppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela