diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Aprilväder

Publicerad 2016-04-28 18:28:05 i

Hundarna och jag har levt som en fjäril i en kokong idag.
Vi har kurat ihop och läst & sett på film och myst.

Sådana här dagar är bra att ha i mellanåt .
Det har regnat och småsnöat  om vart annat flera dagar nu. Äkta aprilväder alltså.

Sista April helgen står inför dörren och då brukar vi umgås med vänner men iår tar jag beslutet att bara krypa in i en kokong med min bästa vän=maken.
Känns bra att iår få slippa bete sig som förr i tiden och tvinga på sig fina vår-kläder och frysa vid nån brasa och känna isregn o blåst i ansiktet hihiii... 
Fast så har vi förståss inte gjort sista åren!
Som gamla/ vuxna  har täckbyxor och yllemössan fått vara "vårfinkläderna" på sista april.

Men årets sista April utstyrsel ska få bli mysbrallor under värmefilten med middagen serverad framför teven .Precis som maken och jag gillat att ha det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela