diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

saknad

Publicerad 2015-09-26 08:28:11 i

Igår blev det jätte påtagligt att jag inte har en älskad mamma i livet längre.
Vi handlade på hennes älsklings butik  och vi minnes massa episoder  om våra mödrar.

Alla i vårt tjej gäng har mist våra mammor och det blir så att man får en förståelse när man pratat med varann om tokigheter och kakor och livet de levde fast att de var så olika i livet så blir de lika för oss då de dött.

Nu på morgonen låg jag och Blippar på min mobil.Första utdraget på facebook fick mitt hjärta att stanna.
Det visades en minnes återblick 3år.

Det var en rolig bild på min älskade syster och vår mamma när de smaskar på en varsin banan på Arlanda flygplats.

Jag kan fortfarande inte se på foton av mamma.Det gör alldeles för ont så inlägget  döljdes och minnet på bilderna får gömmas inne i min hjärna. 
Det gör för ont att låta de komma fram i ljuset ännu. JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela