diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

vanligheterna i vardagen

Publicerad 2015-10-28 22:40:25 i

Upp i ottan för andra dagen i rad. Fixade lite av syningen  och röjde i huset.
Kl 9 bar det iväg för lite mat inhandling och hundpromenad .

Hämtade upp systerdöttrarna vid kl 10 och fick umgås med dem och några barn till några timmar då de var på besök.

Pyssel film kortspel mat och mat å fika och vips var klockan 18 och vi förberedde oss för revyträff .

Kl 21.30 åkte vi hem.varmdusch och ned i säng med värmefilt.

Kroppen vill liksom inte känna sig någe bra så då fryser jag.
Har haft många dagar nu med frossa bildning blåmärkande och kackig ond mage.

Hoppas morgondagen blir en sovmorgon så jag får vara pigg då barnbarn kommer på besök.
Godnatt världen säger jag och min nuvarande sängkamrat ;snarkande frallan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela