diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

sprutar vatten och humira

Publicerad 2015-11-30 19:06:26 i

Imorgon ska sprutan sprutas in.
Åh så jag längtar på en kropps vändning. 
Jag frossa fryser och känner mig ur balans och kroppen skriker av smärta.

Så en vändning önskas.

Jag skall i morgon åka till rematologen  min.Årskontroll.

Sedan skall jag handla lite och forhoppningsvis klarar jag av att binda en julbock till helgens revylotteri .

Idag har kroppen skrikit
-LIGG STILL! SOV!

AJ.säger jag bara och operationsjacken gör rejält ont och jag blöder rikligt.

Men det är väl som det ska? 10 -14 dagar skulle läkning ta.

Idag har jag sagt flera gånger
-tur jag är sjukpensionär.
Jag är inte till hjälp för någon! Inte ens mig själv.

Middagen blev ett hamburgerimål och därefter handlade vi på Ica. 

Det var en jobbig gångstilen jag hade inne på affären...kände hur jag blödde rejält så jag fick skavsår.

Hemkommen blev det ännu en till dusch idag. Duschning  nr.4 idag.
Jag känner mig äcklad av mig själv och vattnet lindrar smärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela