diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Vart finns tiden?

Publicerad 2015-03-10 09:21:06 i

En förtidspensionerad Ingela är fullspäckad med göromål så jag glömmer att jag just är förtidspensionerad
Jag har haft massor av "måste- göråmål" veckovis nu.
Fattar inte vart tiden tar vägen!
Har hjälpt till med renovering,shopping,uppröjning hemma,bråkat med poolkillar & lagat mat åt mor som vägrar äta sjukhusmat=förståeligt ju skitäckligt .

Sedan har jag planerat/smågruvat mig för att vi ska åka iväg på semester 17 dagar.

Det känns bra att dottern med familj ska bo i vårt hus för då kan vi berätta om semestern och slippa oroa oss om att tjuvar kommer stjäla i vårt hus.

Idag skall jag handla hundmat  och sista medicin inköpen innan resan.
Måste även hinna pussa massor på mitt barnbarn så jag har minnespussar  att ta fram på thailands öarna  vi skall åka till.
Kroppen min mår inte som bäst då jag troligen rår för det själv då jag gått ifrån mitt göra-vila-göra-vila liv.
Kroppen mår inte bra av att inte få vila så semestern är nog en bra tid att ta igen detta tidsödande liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela