diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

vaknade upp sedan sa det plopp

Publicerad 2015-06-30 20:05:22 i

Plopp plopp här och där kommer leukemi blåmärken på min kropp.
AJJ har  jag .
Det är knappt jag kunnat gå på eftermiddagen, då det känns som mitt skelett i vaderna är av.

Fotlederna är heta som eld och fastlåsta.

Jag haltade upp på andra våningen hos Juristen där vi idag var på boupptäckning. Det gjorde så ont att jag vill grina!

Hem och fram med kryckorna...Faan vad less jag blir!
Varför blir det så här!?

Och nu på förkvällen börjar armarna skelett värka och därefter ploppar blåmärkerna upp..jag känner smärta... väntar ca 10 min ....Och plopp där finns ett nytt märke.

Det är inge kul tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela