diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

sommaren var här

Publicerad 2015-06-25 21:41:16 i

Vi hade sommarvärme 3 dagar över midsommarhelgen sedan tog det slut. 

Visst'  solen skiner ibland men det är skit kallt! 12 ° idag i skuggan ...brr...det tar man inte gärna några sjödopp i.

Jag har varit barnvakt åt barnbarn lite då o då i några dagar. Det är den bästa sysselsättningen jag gör.

 Jag är så tacksam att fått uppleva att få barn och barnbarn .De är det bästa som någonsin hänt mig i mitt liv!

Jag har mått relativt bra i min kropp. Visst smärta varje dag och kramper till o från mm...men ändå..inget sängliggande.

 Det är jag också tacksam för så då får jag strunta i att vi bara haft sommarvarmt 3 dagar.
Vi ska ju till Kroatsien i Augusti .Jag får väl hoppas på sol där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela