diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

kallt varmt kallt

Publicerad 2015-01-28 09:26:30 i

Årets vinter leker jojo med temperaturen .
Vi har till och med suttit och kollat på digitala mätaren hur graderna ändrat sig utomhus.

Sådan väderlek är den värsta sorten för reumatiska kroppar. 
Väderomslag  känns i leder och ligament. 

Blir det kyligt så blir jag stel ,blir det mild grader fort blir min kropp värkfylld.

Bästa tipset för mig skulle vara att bo på annan breddgrad. Jag skulle ju aldrig kunna flytta från nära och kära, men varför inte byta bostad några hemska vinternmånader ? 

Får väl nöja mig med att längta till semestern i mars eller glädjas åt vår nya jaccuzzi  som vi fick hemlevererad igår.
Jag får längta tills den har blivit uppsatt och ikopplad på altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela