diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

djuriskt roligt

Publicerad 2015-01-28 23:03:37 i

Idag har vi Grattar min kära mamma på hennes födelsedag.
Då Maken min igentligen skulle jobba sent åkte jag dit mitt på dagen istället för på kvällen. 

Men plötsligt händer det oväntade!
Min man sluta tidigare *förvånad är milt uttryck 

Så då passa jag på att tvinga ut honom på shopping runda.* ännu mera förvånad!!

 Vanligtvis kan jag köpa allt han behöver då jag älskar handla och han hatar shoppa, men det är svårt att köpa skor utan att fötter är med. Så han fick allt tvinga sig med idag.
Nu är sandaler inköpta till den kommande Thailands resan 😊

Det blev en mysig tur med shopping och fika och inköp av några djur.
 Så nu kan Barnbarnet komma och leka hemma hos mormor och morfar😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela