diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

jävligt ont har hon

Publicerad 2015-02-27 21:21:35 i

Jävligt ont har min mamma efter att blitt opererad/uttappad 6 dl ur lungan. 
Fast hon ligger och har hiskeligt ont känner vi alla runt omkring hopp om snar bättring nu för mamma.Cancern har ju inte spritt sig eller ökat,så bra!

Jag fick telefonbeskedet om mor mitt inne i en shopping galleria och tårarna bara rann....vilken lättnad att de kunde finna flytande vätska,synd bara att de även såg en propp *men den skall behandlas snabbt!

Min dag har varit intensiv i 100knyck
Tömt ur en varböld under foten min på vårdcentral (trampat in en tandpetare för 2 veckor sedan  så rester av denna var kvar  i var....), färgat håret på min dotter och hade en shoppingrunda med systerdotter.

Skönt att vi avslutade kvällens möblering av hennes rum med att bli bjuden på taco's av syrran min.

Som vanligt har telefonen gått varm med uppdatering och planering runt min mor mellan oss alla i familjen. Hon finns i våra tankar hela tiden.
Hoppas att min nattsömn blir något tryggare än de senaste oronätterna.Idag har vi fått andrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela