diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Skit

Publicerad 2015-08-25 21:31:48 i

Jag har två hundar .
Dessa djur gör så man blir hemma bunden.
Det är såklart så att man kan lämna dem några timmar men det blir ju tråkigt att ha tider att passa då man bara vill åka och göra något annat en dag.

Idag var jag på sjukhuset och tog 8veckors  intervall hematolog - proverna. 
Mitt barnbarn fick göra mig sällskap och därefter hade jag sådan lust att åka till stan eller loppis eller åka runt på stort shopping center eller nått....
MEN!
Då måste jag hem och skit- rasta hundarna. ..
Suck.
Ibland är det tråkigt att ha husdjur.

Blev ju en snabb rastning för dem innan min avfärd till barnpassningen så det är bara att stå sitt kast...att kasta sig ut på promenad.

Har ni gått brevid nån och hoppas på att de skiter fort?

Det gör jag då och då...lilla hunden är hona och gör sina behov som en riktig tjej!

Offensivt och fort utan krusiduller. ..Möjligen gör hon ren sina tassar samtidigt likt jag :
Som skurar tvättställ samtidigt som behovet.

Men hanhunden! SUCK!

Han ska lukta små skvätta och snurra...gå några meter och göra om proceduren. ..likt en karl=
Måste läsa tidning medans man trycker...åh så tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela