diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Ultraljud

Publicerad 2014-09-24 05:18:24 i Allmänt,

Opp i ottan för att göra toalettbesök om o om igen.Magen blir i uppror av Humira sprutan .Numera har jag vant mig ~att så blir det dagar efter intaget men det är jobbigt tycker jag. Jag har gjort ett ytterligare ultraljud av livmodern och denna gång fick jag göra det på ultraljud avdelningen där gravida får se sina bebisar. Jag såg ingen baby inuti mig men myomer och cystor såg vi, så inom 3 månader blir jag kastrerad. Det känns bra.Bort med skiten . Jag blir mer och mer ihålig i min mage. Ett organet efter det andra plockas ut, inte mig imot bara jag får fortsätta leva. *Jag längtar efter att få snusa på mitt barnbarn snart. Inte långt kvar nu tills dottern skall upp till avdelningen brevid ultraljudet - förlossning. Livet är bra roligt att leva 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela