diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Semester

Publicerad 2014-09-28 07:52:35 i Allmänt,

Tänk vad underbart det vore om man kunde ta semester från värken.Att bara få liksom vara och inte känna nånting. Jag är iallafall tacksam att min hjärna lärt sig leva med smärta och sondera ut bra kropps-teräng i att orka leva. Just nu sitter jag i mjuka hotell lakan som jag fått sova i tre nätter. Benen, skellettet, huvudet och nacksmärtorna har fått gömma sig nånstanns i mitt inre för jag tränger bort det onda för att fått orka gå långa stockholmspromenader, flanerat i shopping distrikt, suttit på teater och avnjutit drinkar, vin och godmat. ALLT vi gjort har varit så kul! Det är detta som gör att man orkar vara aktiv, men det skulle iallafall varit roligt att ta semester från min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela