diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

ORÄTTVIST

Publicerad 2014-07-04 23:45:30 i Allmänt,

Det känns orättvist , ledsamt och tröstlöst Fattar faan inte varför jag ska ha dessa "ballongspännings-smärtor" i mitt skelett IGEN! Hur kan det göra så jäkla ont igen då Glivecen tagit å bra i min kropp? De här smärtorna trodde jag var förbi !! ? ##×《¿¡ *svordom maximum JAG VILL VARA FRISK NU! Jag är rejält ledsen, mycket pågrund av att jag vill känna mig frisk just denna helg och vecka, då jag har planerat åka på 3 dagars roadtripp med min sons sambo. Inget hjälper mot smärtan..finns ingen lindring...bara bita ihop....AJ!!!! #FUCKCANCER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela