diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

SÖKER SVAR

Publicerad 2014-02-27 22:38:00 i Allmänt,

När man hamnat i livet med något man inte har kunskap om söker man förbrilt efter svar.
Jag anser att vetskap tröstar , men när man har fått det jag fått är det inte rätt svar man jämt får på sina sökningar.
 
Från början svalde jag allt positivt och gallrade bort all negativitet.Det är säkert en försvarsmekanism som människa man gör så,tror jag.
 
Nu har jag varit i sökläge på nätet igen....
 
Nu börjar de här hemska sakerna synas på min sökmotor-näthinna.Inte kul läsning!
USCH nej nu får jag sluta jämföra mig med andra, jag svarar ju bra på Glivec så ....
-mot friskare liv Ingela. SLUTA LÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela