diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

EN NY DAG

Publicerad 2014-02-27 09:41:41 i Allmänt,

 
När man e´ i liggande stund är det bra att få skeda med en vän.
 
Andra dagen efter ryggmärgsprovet känns det betydligt bättre än föregående provtagningar.
Smärtan finns i ländryggen å "jumpan" så jag gör inga balettövningar eller "hoppa grodor" hopp men jag har gått inne i huset och i sakta mak även ute på gården.
 
Ställningen i min nattsömn ha varit ovanlig då min hjärna lagt mig på mage med huvudet rakt ned i kudden.
(ligger aldrig på mage annars) Detta har säkert min hjärna gjort pga. det gör ont att komma åt ingreppshålet från rygg-provtagningen.
Jag har ju  svårt att vrida på min pisksnärtskadade-nacke  så jag vet inte om min hjärna försökt kväva mig  denna natt ;-)
Vaknade iallafall av sockerdricka-bedövade armar och ormskinsliknandeavtryck från skrövliga lakan på hela min överkropp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela