diagnosingela.blogg.se

Hur är det att leva med Kronisk myeloisk leukemi, Bechterews, Nackskada, Crohns, Hyperpara?

Nya koppar

Publicerad 2014-04-17 08:30:59 i Allmänt,

Hjälpmedel för vardagen är underlättande för kroppen.
Jag har varit väldigt dålig på att ta hjälp av arbersterapefter eller sjukgymnaster för att få hemmet mer ergonomiskt. Jag lever liksom bara på .
önskan om upphöjd diskmaskin/tvättmaskin tex. Är en kostnadsfråga så då blir jag för snål.Det är ju mycket roligare att göra andra "kuligare" saker...som resa,shoppa och åka på spa ;-)
Men nu har jag iallafall köpt nya koppar!
Lätta Muggar med stort handtag, så mina värkande/handikappande fingrar kan greppa handvänligt.
*Man måste ju börja handikappanpassa någonstanns...hihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela